Hoe helpt jouw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Jouw mening maakt de kwaliteit van de dienstverlening van ALMN inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Juiste keuze maken

    Jouw mening helpt anderen ook te kiezen voor ALMN.

  • Kwaliteitsverbetering

    ALMN gebruikt het onderzoeksplatform actief om klantervaringen in kaart te brengen en haar kwaliteit continu te verbeteren.

Scores ALMN

ALMN brengt doorlopend de kwaliteit van haar dienstverlening in kaart.

Scores

Reviews en Reacties

Hier tref je een overzicht van de laatste 50 reviews en reacties die zijn ontvangen over ALMN. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de redactieregels. Deze lijst wordt real-time bijgewerkt.

Reviews

Review richtlijnen & redactiebeleid

Tevreden.nl en ALMN willen dat klanten die op deze site ervaringen zoeken, de informatie krijgen die ze nodig hebben om goede keuzes te maken. Reacties en reviews worden daarom voor publicatie gecontroleerd op o.a. de betrouwbaarheid. Bekijk voor het schrijven van goede reviews de richtlijnen.

Richtlijnen

Klachten

Het onderzoeksplatform richt zich op het meten van tevredenheid. Heb je een klacht? Meld deze dan direct aan ALMN via onderstaand formulier. ALMN neemt dan binnen één werkdag contact met je op zodat er naar een oplossing gezocht kan worden.

Klacht melden